Tuesday, August 10, 2010

jangan malas!nanti rugi


esok insyaallah seluruh umat Islam akan puasa..
cabaran untuk aku dan member2 seangkatan sebab kelas masa puasa..
kelas time bulan puasa nie memang mengundang dugaan betol..
kena plak kelas pukul 2.30 ptg..
uishhh mula lah liat nak p..masa ni la iman kita di uji...tahan ke x..
plus x dapat nak berbuka n sahur dgn family..
ni yg aku sentapp..
nak balik weyhhh..cian mama aku masak sorang2..
im sorry mother..=(
ingat ingat ingat terawih jgn lupe pergi..
aku jugak pesan dekat diri aku..
sebab masa ni la kita nak dekatkan diri ngn tuhan, bukan selama ni tak..
tapi blan ramadhan kan lebih afdal..cewahh

so happy fasting sume!


sy suke pak cik ni mase raye je..heheh

1 comment:

Anonymous said...

Good dispatch and this post helped me alot in my college assignement. Thank you on your information.