Sunday, December 5, 2010

meroyan macarons !!


assalamualaikum...
tengah buat ape tu???(haha ayat makan penampo)
lapar tak??tak lapar pon tak pe sebab ai tak kesah langsung..
entry kali ni nak cakap pasal makanan la pulok..
tengok tuan belog la..hehh
macarons..macarons..macarons..
ada sapa2 sudi belikan ke hadiahkan ke dekat ai??
teringin ouhh..
dekat penang ni so far tak penah la nampak lagi..
resipi dye bersepah lam internet tapi nak buat takot tak jadi la..
so the best way is beli..
dengar citer mahal..setelah puas menggunakan khidmat uncle seekers..
opsss itu uncle kasi tangkap ha nun ta wau..heee
ini uncle google sajer..
ade la jumpa 1 belog ni yg jual macarons scara online..
so sekarang tengah fikir2 nak ordar atau pon tak sebab harganya agak mahal..huhu
tapi memang berbaloi dengan macarons tu sebab nak buat dye pon susah..
hurmm tengok la macam mana nanti..



credit gambar kat uncle google..


see boley buat lolipop pop gitueee...

ini hantaran pon jadi gaks..ai kawen ini wajid ade..WAJIB ye..

alahaiii comeyyy sungguh aih.. boleyh makan mcm eskem dahh..kreatif tol.

sangat2 rambang mata tengok benda alah nih..gerammm


macam lazat berkrim disukai sayerrr jew..

kenyang ke mkn cenonet cmni..




so to kawan2 yg baek hati lagi kachak n chantek...
belikan la dekat saye..
=)

4 comments:

Rina Sharif said...

hye farah!!!

tgh meroyan macaron yerk! hahaha kena makan juga tu.. kalau tidak.. bahaya!! huhuhu nice meeting u farah!

buxx_szmania said...

hye farah..
i dh try macaron...and i love it..
even mmbe2 ckp xsdp..manis la...tp i ske sgt

tintin said...

rina sharif : hye akak..
salah name la akak..sy fatin..
saye tengok dekat blog akak la..
tu yg meroyan tu..haha..
harus order nih..
nice meeting u to0 akak!!


buxx_szmania: farah lagi..apsal tibe2 name i jd farah nih..i fatin..
u dah try??u should buy it for me..haha..
tu la pasal..kt png ni xpnh nmpk lgi..mmbe yg stdy kl sume dh pnah try..

tintin said...
This comment has been removed by the author.