Friday, December 31, 2010



tinggal berapa jam lagi dah nak masuk tahun baru..
ahh cepat sangat masa berlalu..rasa macam tak ready je lagi..
ready ke tak ready ke kita kena tempuh jugak..masa tak boleh undur brader..
cepat gila..tup tup dah nak masuk 21 tahun ...what 21????tua nya aku..
tapi kita tak perasan kan..rupa rupanya dah 21 tahun aku hidup atas muka bumi Allah ni..Syukur sangat Ya Allah..
rasa mcam baru kelmarin amik result SPM..berdebar habes..
terasa macam baru semlam pegi kelas, pegi prep ngan membe,belajar sama2..
tido lam kelas sama2(eyh sama2 ke?ke aku sorang je?)
ponteng prep,kena denda dengan cikgu2..
rasa macam baru semalam kalut2 panik2 isi form nak masuk universiti/matrikulasi mana..
tup tup dah semester 5 dah aku dekat uni..cepat kan..
Alhamdulillah aku bersyukur sangat dengan apa yang aku ada sekarang nih..
family yang supportive, kawan- kawan dari zaman sekolah rendah, mrsm pdrm, matrik, sampai lah uitm ni yang sempoi cool gila semuanya..
mereka2 semua ni yang buat kan hidup aku lebih bermakna dalam dunia nih..
harap2 tahun baru 2011 ni lebih memberi aku kebahagiaan n kejayaan dalam kehidupan aku..
insyaAllah insyaAllah insyaAllah..you find your way..(maher zain pulak termasuk)



HAPPY NEW YEAR 2011


harap2 ada yang nak bagi kereta swift oren sebijik kat aku..abah!!i want this sooo badly..

5 comments:

hisham@pawana said...

tengo..................selamat tahun baru k...semoga success n bahagia selalo

fatinazierah said...

selamat jugak untuk kamu hisham!!

Anonymous said...

happy new year ten !

fatinazierah said...

hpy new yer to0!!

Anonymous said...

ops..tak terlambat lg utk wish hepi new year 2011.....