Monday, June 14, 2010

aku dapan 4flat lah weyh!!betol..



tajuk entry memang aku tipu la sangat kan..
budak malas macam aku nih mana la layak nak dapat 4flat..
tapi result kali nie aku palaling puas hati la..
susah payah penat lelah..ari2 tak tidur..
tahan mata kuat2, sangkut dengan hanger mata tu bagi tak mengantuk punye pasal..
nescafe tu minuman tajaan la sepanjang study week..
memang dalam sejarah la aku tak tidur untuk beberapa hari..
i mean bukan la tak tidur tapi tidur bukan pada tyme yang sepatutnya orang laen tidur..
lepas tidur baru tidur..pastu bangaun study balik..
memang cipta record la aku sebab selama nih aku mana ade stay up sampai pagi2 nih..
sebab dulu aku bajet macam pandai n boley skor..
rupenya aku x..hee..so kiranya usaha aku ni agak berbaloi la kan..
alhamdulillah aku Dean List kali nih...
hepy sangat2..hepi sampai rasa nak belanja sume orang cokelat 20sen kt korang sume2..ehee
so kepada semua kawan2 aku yang strive untuk exam kali nih..
Congratzz yau!!poom paam kebabomm(bunyik bnge api ..heeehh)


jum kita lompat ramai2..yeahaaa


No comments: