Saturday, June 5, 2010

hati girang melihat bunkface!!aku kipas susah mati bunkface..hehhh




hari ni sgt2 la hepy seronok gumbira teruja sebab dapat tengok bunkface perform live depan mata..
bukan setakat real tapi memang depan mata lah..
aku + aida(sahabat karib) awal2 dh datang amik port depan..
mula2 xramai owg..makin lama makin penuh..
x berganjak la kami..punyank tengok bunkface la..
sekali diorang kuar memang terbaek ah..
sangat2 la dekat sebab kami berdiri betol2 depan stage..
nampak clear habes muka sam
youk paan n others..
betapa dekatnya kami sampai kalu nk pegang pon sampai la..
bila dye kasik mic suruh nyanyi..kami la yg tolong sumbang suara..heheh..
aku hepyyy sangat arini sebab du
lu angan2 nk tgk bunkface dr dekat tercapai..
ciap capai sam la..ngee..
bukannya dulu tak pernah tgk diorang perform,cuma kali nikami paling dekat la..
tu yang macam eksited nih(peduli ap aku..belog aku,punye suka la kan)
korang layan la pic2..tehee


paan + youk

gaya seorang juara..ehh

paan nampak bam2..chubby..

tengok2 betapa dekat nye kami..kuku kaki bulu sume nmpak jelas n nyata

aksi gilozz mereka

sam rawkss

<3>








p/s next entry aku post vidoe plak..hee..bg korunk tgk pic pueh2 lu(nk ke tgk)sigh

No comments: