Sunday, June 27, 2010

tukar lagi buat yg ke berapa kali ntah


amacam?? cun ak layout baru aku??
leopard style sket..
skunk ni aku tgh in dgn leopard style..
segala macam la dr purse, beg, kasut, baju, shawl..
ape saje lah..
eh chop chop..aku nk story sal layout aku yg aku bajet gojes nih..
aku suke oren tp apsal pink lak nih??
adess.. tu la cm aku story td..mmg gila oren tp bila duk cari2 tadi nampak lak plak layout leopard nih...
so trus copy paste n...taraaaaaa...
nmpk la ape yg korang nmpk skunk nih



ni antara koleksi leopard aku..aku brani jamin brg2 ni akn bertambah x lme lagi..korang akn ade geng la leopard sekalian..hee
tengok la hampa sampai juling naa..xkuasa mak



ni koleksi2 brg oren aku..aku snap mna yg depan mata aku je..
baju2 kasut maleh eyh cekk senah oii..


selipar tidoq baru beli...



No comments: