Tuesday, January 4, 2011

bila saya bersemangat, orang lain pulak tak

semangat bangun pagi nak pergi kelas pukul 9 pagi tadi..
tapi hampa lecturer tak masuk..
bila aku dh berkobar2 lain pulak yg jadi..memang la ni minggu pertama..
tapi lecturer kena la tunjuk teladan..cewahh..cakap nak hebat padahal malas jugak nak pergi kelas.
itu time malas..sekarang tengah nk rajin..haha
kang aku dah malas nak pergi kelas susah nanti..
dah la panas arau nih..tahan je la..mintak2 kelas petang nanti ada lecturer..even kejap pon xpe la..



5 comments:

muzakkir said...

bagos tengo! bagos! hahahaha

semngat hg besar!

haha

cmni la yg kita mau.!
gud luck new semester!

aini kadir said...

hari kedua mang wat panas hati..huh.bole plak td dr pagy tunggu smpai tgh hari,jupa kjap xsmpai 5minit just gto jadual tukar.ceit..geramm..dugaan..


jgn putus asa ten!!chaiyokk

fatinazierah said...

muz :rsult jtuh sem lepas..so kne usaha lebih doww sem ih..

iny : tu la pasal..tapi naseb la tin xde tukar jadual lagi..cme lecturer tak masuk class je..

Mr.IX said...

selamat kembali ke sekolah la budak skolah...

fatinazierah said...

mr.IX : hahaha..nak pensel kaler baru..tolong belikan??hehehe