Wednesday, December 9, 2009

tahniah!!anda telah memenangi sebijik porche



tahniah kepada aku kerana telah berjaya dengan cemarlang gemilang terbilang mendapat
sebijik kereta..
ehhh pembetulan2..
tahniah kerana berjaya mendapat segulung lesen(ahaa ecelli 2gulung lesen)moto & kereta..
fine sila ketawakan saya kerana baru mendapat lesen moto..
ada aku kesah..
lantaklah..aiman xkesah langsung dik..
walaupown neves tahap dewa..aku berjaya akhirnya..
penat lelah aku pegi practise ketika matahari tegak di atas kepala bagai dipanggang wat seketika & ketika orang laen sedang enak2 menikmati lunch mereka(pukul 2-6) beb..
berbaloi dengan kulit muka & tangan aku yang ada dua tone colour..
berbaloi pusing2 track tu berpuluh2 kali sampai jemu..
berbaloi asyik jumpa apek yang jaga kat situ sampai rasa nak mengorat..haaahh
at last aku lulus juga..trimas kepada yang sudi mendoakan aku..
nati aku bawak korang jenjalan nek keta bapak aku eh(keta sendiri xdapet la..)
kita round penang sampai jemu..kita pi pesta penang tau..haahh
trimas kepada abah mama kerana membayar duet tanpa aku perlu bersusah payah mengeluarkan duet(hakikatnya mang xde duet pon)..heee..
trimas tuk segalanya ya!!





p/s:bodek mama kasi pinjam keta dye la misi ku!!hihihi




2 comments:

kr0nc0ngmalaya said...

hahahaha.. tahniah wei!!

fatinazierah said...

trimas...brkat doa ang gakss