Wednesday, February 3, 2010

kawan-kawan itu indah




apa yang aku dapat waktu ulangtahun 20 aku..
suprise, hadiah dari kawan2 or lebih selesa aku katakan sahabat..
kawan2 se universiti, sekelas, sekolah tu aku lebih suka labelkan as 'kawan2'
sahabat nih bagi aku bukan untuk semua.
sahabat nih bg aku yang betol2 in ngan diri aku.tahan denagn perangai aku.
sahabat nih teman yang sentiasa ada untuk kita time susah senang.sanggup rasa susah dengan kita.sanggup terbeban dengan masalah dengan kita walaupon diri sendirik dah bergunung masalah..bantu kita time kita jatuh tersungkur.menangis bersma.&&

tapi kawan2 nih macam2 jenih.yang baek bak malaikat tu ada tapi yang mcam tutt pon banyak
kawan yang makan kawan.depan kita cakap indah bagai,belakang kita hanya tuhan yang tahu..pantang betol aku.
kawan2 nih kadang2 ada jugak yang dengki dengan kita.tak puas hati dengan apa yang kita ada.
tak boleh tengok kita lebih sikit.benda kecik pon nak jadikan kontroversi.
sampaikan isu tudung beli dekat mana pon nak lebih jugak.alahaii..
&& lagi satu yang suka tikam belakang..perghhh..sakit yang nih.
senyap2 dia buat kerja..yang nih bukan kategori 'kawan' dah tapi 'musuh'.
alhamdulillah kawan2 aku adalah sahabat aku.aku senang dengan dorang && dorang senang dengan aku..yang ni penting sebab kalu x selesa camne nak berkawan??
haahh entry sedikit emo.mungkin sebab umo sudah 20 tahun mungkin.fine la.




saya sudah 20 thun oke?!

1 comment:

aTiE said...

waa epy bday tin....
btol tu kawan2 ni cm2 jns ad en..
ad yg jeles xtentu pasal..
btw semoga pnjg umo
n may god bless u..
amin..