Tuesday, February 16, 2010

klinik 1 Malaysia..berjayakah??

baru pulang dari klinik dengan ibu hot di alam..
siapa sakit??ibuku??ohh tidak2 aku la yang sakit..
dua tiga hari ni badan aku jadi gatal2..bukan sebab xmandi oke..kang ada mulut2 longkang cakap budak nih malas mandi pulak..
tak lau la alargic ke hape ke..tapi sejak balik gua kelam hari2 aku mesti tergaru2..
garu sana garu sini..(terasa sedikit seperti monkey..sikit je oke)
bila dah semangat menggaru tu badan pon mula la jadi bintik2..
1 badan akan bengkak2 bila malam..mulut akan jadi seperti angelina jolie buat seketika..hot abes i tyme tu u olz..hahh
malam2 memang xdapat tidur yang ideal lah..(cehh tipu nih,ary2 tdo lambat cakap xdapat tdo yg ideal..porahhh)
si ibu pon dah xdapat melihat kesengsaraan anaknya yang somel ini lantas membawanya ke klinik..
jum baca perbualan si ibu, si ayah && si anak..


*sila tukar loghat negeri masing2 kepada loghat penang ya!

si ibu : jum la mama bawak kamu p klinik..makin menjadi2 ja..tak sughut2 pon gatai2 tu..

si anak : tu la ma..tak tahan asyik tergharu2 ja nih..

si ibu : p la siap la..nak p klinik mana nih??

si ayah : (lalu si ayah menyampuk perbualan) p klinik 1 Malaysia depan tu la.

si anak : (dengan muka peliknya bertanya) klinik 1 malaysia?bila masa plak ada klinik 1
malaysia nih.yang tau klinik yg besa dok kita p tu la.

si ibu : ada..baghu bukak ja..kena singgit ja..

si anak : owhh baghu cek tau..(sambil meneruskan aksi menggarunya)

see..klinik ni bukak sebelah jew.baru beroperasi kan..






p/s : doakan saya cepat sembuh ye.nanti saya xpayah garu2 lagi bila nak webcam..haha

4 comments:

Mr.Homosapiensz said...

alergic erk....biasanya klu alergic cmtu minum air kelapa muda..ok gak....

tintin said...

ade jgk minun...tp macam xde effek jew..uhukss..dah xtahan sgt..trus g klinik r..hopefully baek la lpas g klinik nih,..

kr0nc0ng malaya said...

ni kena sampok kat gua kelam nihh... hahahahaha.. masa kt gua kelam dulu mesti hg da makan pucuk2 kayu yg plek2 kan? kan? hahahaha

tintin said...

ang jangan weyh...takowt aku..
xde2..aku makan nasi eh..
xde pucuk2 nih suma...huhuhu