Friday, January 7, 2011

mati kutu..



syukur gila sebab hari jumaat aku tak ada kelas..
weekend aku kira lebih sikit dari orang lain la kan..
semester sebelum2 ni pon aku ada jugak kelas yang x ada hari jumaat..
seronok??memang seronok..
kalau nak balik tu hari khamis petang tu dah boleh choww dah..
tu kalu balik la..
tapi kalu tak balik and assignment pon x ada lagi boleh mati kutu jugak dibuatnya..
ye la nak buat apa lagi kan selain online makan tido je..
nak keluar lepak2 ni terpaksa di control memandangkan status kewangan di tahap meragukan lagi mencurigakan..
terpaksa kumpul duit balik dari awal..sobs sobs..
dari zero telur ayam..uhukkss..muz u know right?

sekarang aku tengah mati kutu tak tau nak buat apa dah..
movie pon dah tak larat nak tengok..
kemas bilik pon dah settle, so dah xdak idea apa aku perlu buat lagi..
tunggu la kot2 ada sapa2 nak ajak aku keluar ke..ewahh
yess aku perlu keluar sebab aku dah tahap kebosanan ni dalam rumah.
tv pon xdak cita menarik langsung..
balik2 cita drama yang boring..balik2 cintan cintun..laki break ngan pompuan lepastu cari laki lain and ex laki jelas lalu datang serang,ugut bunuh simbah asid bagai..boringggg




p/s: perasan tak shoutbox ai yang baru tu...credit dekat hannafauzann sebab buat tutorial nih..
ai sukee sebab boifren ai kat situ..haha




No comments: